PONTENCIENCIA: FEIRA DA MINICIENCIA

largeyoungfrankenstein

O Concello de Pontevedra e a Universide de Vigo, a través dunha subvención concedida pola Fundación española para la ciencia y la tecnología, realizan Pontenciencia:
Feira da miniciencia, cuxo obxectivo principal é a realización dunha feira da ciencia dirixida a escolares de educación primaria.
Unha das categorías de participación da Feira, a realizar no mes de maio, é Ciencia en familia, na que os nenos/as de primeiro a sexto de primaria que o desexen,  xunto cos seus familiares – pais, nais, titores/as, avós, avoas,…- poderán presentar os seus proxectos en stands da feira e tamén participar na fase de concurso do  Premio Pontenciencia.
As bases de participación no concurso recollerán as características valoradas, tales como a orixinalidade do proxecto, metodoloxía realizada, presentación de  resultados, etc. Entregaranse diplomas de participación a todos os participantes e cheques regalo en equipación escolar: roupa, librería,… para os proxectos seleccionados polo xurado.
As familias que desexen participar no proxecto terán un Obradoiro de investigación no que se explicará como participar e realizar unha investigación en temáticas como ciencia, educación, deporte, fisioterapia, belas artes, bioloxía, filoloxía, línguaxe….
Tamén, os que o desexen, se lles subministrarán propostas de investigación realizadas polo comité científico do proxecto e recibirán o asesoramento preciso.
Celebración do obradoiro:
Data: sábado 15 de febreiro
Hora: 12:00 h
Lugar: Sede da FANPA rúa Xan Guillermo, núm.9 (detrás de Santa María, rúa lateral ó edificio da Seguridade Social) Tel 986843412 info@nontedurmas.org Para realizar as consultas que precisen ou participar, deben inscribirse por correo electrónico indicando un nome e número de teléfono en info@nontedurmas.org ou educacion@pontevedra.eu e confirmar a asistencia ao obradoiro
A asistencia o obradoiro non compromete á presentación dun proxecto en Pontenciencia:
feria da miniciencia. Posteriormente á fase informativa haberá un período de inscrición.

2 opiniones sobre “PONTENCIENCIA: FEIRA DA MINICIENCIA”

  1. Nuestro comentario no es respuesta a Ponteciencia,disculpad pues.
    Queríamos mostrar nuestro respeto y apoyo a María,la profe de Guillermo,que ha perdido a su abuela por la que sentía un cariño especial y a la que la unían muchas cosas,entre otras,la profesión de maestra. Perdirle disculpas por no haberle dado siquiera el pésame pero la verdad pensé que estaba enferma y ese era el motivo de no ir a clase.Tras enterarme por una madre ayer,me sentí mal por no haber estado con ella ya que sé que era un gran referente en su vida .
    Desde aquí esta familia que te aprecia muchísimo te manda todo nuestro cariño,un sincero abrazo y muchísimo ánimo en estos delicados y duros momentos…Aquí estamos para lo que necesites,al igual que tú has estado con nosotros en la feliz vida escolar de Guille casi dos años…
    Un beso al cielo para esa abuela que seguro desde allí te guiará siempre.

    1. Muchas gracias a ambos por vuestro cariño ahora que tanto lo necesitamos, y por el beso a la abuela que lo recibirá con gratitud allá donde esté.
      Ella conocía a mis alumnos porque le hablaba mucho de ellos y le enseñaba fotos. Como buena maestra, decía que lo más importante que tenían que aprender era a ser buena personas, educadas y agradecidas. Es algo que SIEMPRE tenemos que enseñar los docentes, empezando con nuestro ejemplo.
      No olvidaré a todos los que me estais ayudando. Besos.

Os comentarios están pechados.